پيچ رولپلاك نماي ساختمان - Rapelpichrolpelak

Rapelpichrolpelak

بگذاريد اول به شما بگوييم كه اصلا رول پلاك چيست و چه كاربردي دارد؛ رولپلاك به قطعه اي پلاستيكي (معمولا در ساخت رولپلاك از پلاستيك استفاده مي شود و كمتر مي توان ديد كه از فيبر يا جنس هاي ديگر باشد) مي گويند و در مفهوم پيچ رولپلاك نما، رول پلاك به معناي وسيله اي براي اتصال پيچ به ملات پشت سنگ مي باشد. اول لازم است كه بدانيم اصلا پيچ رولپلاك نماي ساختمان براي چه ساختمانهايي لازم و ضروري است. لازم به ذكر است كه قيمت پيچ رولپلاك سنگ نماي ساختمان نسبت به كارايي كه ارائه مي دهد بسيار مناسب مي باشد. در اكثر ساختمان ها ديده ايد، نماي بيروني كه جلوه خاصي به ساختمان مي دهد، دچار نقص و شكستگي هايي گرديده است، در اين صورت مي تواند با جان عابري كه از زير ساختمان در حال عبور است بازي كند. امروزه و با توجه به قيمت راپل كاري كه بسيار به صرفه تر از داربست (با توجه به بالا بودن تعرفه داربست فلزي در سال ۹۹) و همينطور استفاده از بالابر مي باشد، مردم به بهره گيري از هنر كار در ارتفاع براي انجام كار هاي ساختماني خود روي آورده اند و سر افراد راپل كار در اين روز هاي سال بسيار شلوغ مي باشد.

عدم توجه به استحكام سنگ نما باعث افتادن و برهم خوردن يكپارچگي آن و تاثير منفي در زيبايي ظاهري نما مي شود. بنابراين توصيه مي شود؛ راهكارهاي لازم را در نظر گرفته و به آن عمل كنيد تا دچار خساراتي همچون، ريزش سنگ نما و كشته شدن عابر هنگام عبور نشويد. اولين دليل كه مي توان به آن اشاره كرد، افزايش ميزان مقاومت و استحكام نماي ساختمان در برابر عواملي همچون باد و طوفان براي جلوگيري از مرگ عابر پياده بر اثر ريزش سنگ نما يا خسارات جاني و مادي جزئي تر است. در اين مقاله كوتاه، سعي مي شود درباره ««پيچ و رولپلاك نما جهان فرود»» و ريزش سنگ نما و كشته شدن يك عابر هنگام عبور از كنار ساختمان صحبت كنيم كه ممكن است عواقب جدي داشته باشد. يكي از اين خطرات كه به دليل مقاوم نبودن سنگ نماي ساختمان اتفاق مي افتد؛ ريزش سنگ نما و كشته شدن عابر، هنگام عبور از كنار ساختمان مي باشد.

همچنين، برخي از عوامل شيميايي نيز باعث از بين رفتن سنگ ها در ساختمان ها مي شود كه خطرات جاني را به همراه دارد، براي اين منظور، استفاده از پيچ و رولپلاك نما براي مقاوم و محكم كردن نماي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد. وبعد از پايان صورت جلسه اي تنظيم و به امضا اعضاي حاضر در جلسه برسد . به طور كلي مي توان گفت كه پيچ و رولپلاك به عنوان يكي از مهم ترين نيازهاي هر ساختمان با نماي سنگي به شمار مي رود و به دليل عملكرد بسيار مناسب راپل در كاهش هزينه ها مي تواند مورد استفاده قرار گيرد. دغدغه خيلي از كارفرما ها و راپل كار ها، بعد از قيمت راپل كاري ، كيفيت بالاي پيچ رولپلاك مي باشد؛ هنگام نصب فاصله هر كدام از پيچ ها با يكديگر بيش تر از ۳۵ يا ۴۰ سانتي متر نبايد باشد، هنگام كار به طول پيچ ها دقت كنيد و سعي كنيد پيچ ها را با توجه به حجم و سطح كار انتخاب كنيد و اينكه اگر براي سوراخ كاري مته اي مناسب را برگزيديد و سوراخ كاري را با دقت انجام داديد، از پيچ هاي 5 سانتي مي توانيد استفاده كنيد زيرا اين پيچ ها مناسب ترين پيچ ها براي رولپلاك نماي ساختمان مي باشند.

يك خريدار در زمان خريداري ساختمان پس از بررسي ويژگي هاي داخلي ساختمان به طراحي و نماي بيروني آن توجه جدي دارد. پس با توجه به هزينه بسيار مناسبي كه اين شيوه در اختيار شما قرار مي دهد، مي توان گفت كه توجيه اقتصادي براي پيچ و رولپلاك نما بدون داربست يكي از بهترين گزينه هاي پيش روي شما مي باشد. پيچ و رولپلاك انواع نما با طناب يكي از بهترين روش هاي انجام اين كار در ساختمان هاي قديمي ساز مي باشد كه در ادامه بيشتر در اين خصوص با شما صحبت خواهيم داشت. تعرفه و قيمت كار در ارتفاع نسبت به قيمت بالابر و داربست بسيار مناسب تر است و البته كيفيت كاري كه راپل كاري ارائه مي دهد، به مراتب بهتر و تميز تر از داربست و بالابر مي باشد؛ پس مي توان گفت قيمت راپل كاري نسبت به كاري كه انجام مي دهد بسيار به صرفه و مناسب مي باشد. براي اين منظور راهكارهايي وجود دارد كه مي توان به وسيله آن، ساختمانهايي كه نماي آنها از بين رفته تعمير و بازسازي كرد. آنچه كه در هنگام پيچ و رول پلاك نما اهميت دارد انتخاب دريل مناسبي است كه داراي ديمر براي كنترل سرعت چرخش و ضربه باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.